Salarisadministratie

Als werkgever komen er bij dienstverbanden een hoop administratieve lasten kijken. Deze lasten nemen we u graag uit handen. Behalve het overmaken van de salarissen en de loonbelasting hoeft u nergens meer aan te denken, daar zorgt onze afdeling salarisadministratie graag voor. 

Op gebied van salarisadministratie helpen wij u als werkgever onder andere met:

  • Invoeren en up-to-date houden van personeelsgegevens
  • Berekenen hoogte salaris en toetsing ervan aan eventuele CAO’s
  • Het verzorgen van salarisspecificaties voor het personeel, in een voor werknemers toegankelijke online omgeving of gewoon in PDF
  • Het aangeven van loonbelasting
  • Het doorgeven van de informatie aan instanties zoals pensioenfondsen het UWV en verzuimverzekeraars
  • Berekenen wat een (potentiële) collega voor u kost
  • Toepassing en verzorgen van diverse subsidieregelingen
  • Ziek- en herstelmeldingen
  • Opstellen en up-to-date houden van arbeidsovereenkomsten

Salarisadministratie: hoe doen wij dat?

Door nauw samen te werken met u als werkgever, onze salarisadministratie en onze accountant, die alle benodigde financiële kennis bezit. Ons kantoor kent u door en door en gebruikt de jarenlange ervaring met het voeren van salarisadministraties voor optimaal resultaat.

Geïnteresseerd in salarisadministratie?

Bent u een werkgever, die samen met ons wil gaan voor resultaat? Laat u dan door ons ontzorgen en neem contact met ons op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek en laat u adviseren.

Geïnteresseerd in salarisadministratie?
Highlights vanuit onze branche