Als werkgever komen er bij dienstverbanden een hoop administratieve lasten kijken. Deze lasten nemen we u graag uit handen. Behalve het overmaken van de salarissen en de loonbelasting hoeft u nergens meer aan te denken, daar zorgt onze afdeling salarisadministratie graag voor.
Op gebied van salarisadministratie helpen wij u als werkgever onder andere met:
- Invoeren en up-to-date houden van personeelsgegevens
- Berekenen hoogte salaris en toetsing ervan aan eventuele CAO’s
- Het verzorgen van salarisspecificaties voor het personeel, in een voor werknemers toegankelijke online omgeving of gewoon in PDF
- Het aangeven van loonbelasting
- Het doorgeven van de informatie aan instanties zoals pensioenfondsen het UWV en verzuimverzekeraars
- Berekenen wat een (potentiële) collega voor u kost
- Toepassing en verzorgen van diverse subsidieregelingen
- Ziek- en herstelmeldingen
- Opstellen en up-to-date houden van arbeidsovereenkomsten
Salarisadministratie: hoe doen wij dat?
Door nauw samen te werken met u als werkgever, onze salarisadministratie en onze accountant, die alle benodigde financiële kennis bezit. Ons kantoor kent u door en door en gebruikt de jarenlange ervaring met het voeren van salarisadministraties voor optimaal resultaat.
Geïnteresseerd in salarisadministratie?
Bent u een werkgever, die samen met ons wil gaan voor resultaat? Laat u dan door ons ontzorgen en neem contact met ons op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek en laat u adviseren.
Geïnteresseerd in salarisadministratie?