Wim Zuidersma AA RB
Wim Zuidersma AA RB
“Zo ga ik samen met mijn collega’s van Hut en u als ondernemer voor resultaat“

Wim is in 1996 afgestudeerd als accountant en in 1999 kwam hij in beeld bij Hut Accountants. Sinds die tijd begeleidt Wim met veel enthousiasme vele ondernemers met alle bijzonderheden die bij ondernemen komen kijken. In het bijzonder belastingen – het liefst zo min mogelijk – kunnen op aandacht van Wim rekenen. Zijn gedrevenheid op het gebied van fiscaliteit zorgde ervoor dat hij met succes de opleiding van Register Belastingadviseur heeft gevolgd.

Wim past zijn fiscale kennis toe bij de ondernemers die hij begeleidt, maar zijn uitgebreide fiscale kennis komt ook uitstekend van pas bij ondernemers met moeilijke fiscale kwesties die door andere medewerkers van Hut Accountants worden begeleid. Zo gaat hij samen met de collega’s van Hut en u als ondernemer voor resultaat. 

Stuur Wim een e-mail
Koen van Osch AA
Koen van Osch AA
“Mijn bijzondere affiniteit ligt bij de mensen achter de onderneming: de ondernemers“

Koen is sinds 2009 verbonden aan Hut Accountants. Koen is naast Accountant werkgever, werknemer, ondernemer, directeur, vader, echtgenoot, pensioenopbouwer en houdt zelf ook niet van belasting betalen. Dat maakt hem een uitstekende sparringpartner voor ondernemers. Wat Koen ziet gebeuren bij zichzelf of bij andere ondernemers, kan ook bij u van toepassing zijn!

Zijn bijzondere affiniteit ligt bij de mensen achter de onderneming: de ondernemers. Vaak - maar zeker niet bij Hut! – is de financiële positie van de onderneming belangrijker dan die van de ondernemer. Maar wie zorgt er dan voor dat de ondernemer zijn financiële risico’s goed afdekt en zijn fiscaal gefaciliteerde pensioen opbouwt zodat hij of zij niet tot de AOW leeftijd hoeft te werken? 

Koen houdt ondernemers een spiegel voor. Hij kijkt constant met u mee en laat u zien op welk moment u hoeveel inkomen en vermogen hebt en hoeveel risico u over dat vermogen loopt en legt u uit waarom bepaalde financiële beslissingen wel of niet bij u passen.  

Stuur Koen een e-mail
Louis Smit AA
Louis Smit AA
“In mijn prijswinnende eindscriptie van de SPD Bedrijfsadministratie zette ik de reorganisatiewerkzaamheden bij een net niet faillerend bedrijf uiteen“

Het dienstverband van Louis begon al in het guldentijdperk. In 1999 kwam hij in dienst bij Hut, waar hij nog steeds met veel plezier ondernemers bijstaat. Louis heeft aan in die tijd alle verplichtingen voldaan om zich accountant te mogen noemen. Meer dan dat zelfs, leuk detail is dat Louis bij zijn eindscriptie van de SPD Bedrijfsadministratie de eerste prijs heeft gewonnen. In zijn scriptie zette hij zijn reorganisatiewerkzaamheden bij een net niet faillerend bedrijf uiteen.

Louis is dan ook een uitstekende sparringpartner voor ondernemers in het midden- en kleinbedrijf. Hij weet zijn jarenlange ervaring en zijn hoge mate van theoretische kennis altijd in te zetten zodat ondernemers profiteren van een optimaal resultaat.

Stuur Louis een e-mail
Egbert Darwinkel
Egbert Darwinkel
“Door mijn kennis en ervaring ben ik bij Hut een aanspreekpunt voor ondernemingen in het kleinbedrijf“

Een echte betrokken adviseur die garant staat voor het maximale ontzorgen van de ondernemer. De start van de mooie combinatie Egbert en Hut dateert uit 1991. In al die jaren dat hij werkzaam is bij Hut Accountants heeft hij veel kennis en kunde opgebouwd.

Ondersteund met de nodige opleidingen, staat Egbert vooral de ondernemingen in het kleinbedrijf bij met alles wat er speelt op het gebied van belastingen en administratie. Dit doet hij door administratieve begeleiding, het samenstellen van jaarrekeningen, prognoses en aangiften inkomsten- vennootschaps- en omzetbelasting.

Stuur Egbert een e-mail
Arjan Smit
Arjan Smit
“Door mijn kwart eeuw aan ervaring en theoretische kennis, kunt u loonadministratie met een gerust hart aan mij overlaten“

Sinds 1993 is Arjan onze loonadministrateur. Ondersteund door collega’s die soms taken van hem overnemen houdt hij zich iedere dag bezig met het optimaal ontzorgen van onze werkgevers.

Dat kunt u met een gerust hart aan Arjan overlaten, want hij heeft meer dan een kwart eeuw ervaring en veel theoretische kennis, waaronder de Vakopleiding Payroll Services.

Een samenwerking met Arjan kenmerkt zich dan ook door een optimale grip op uw salarissen en een uiterst pragmatische insteek.

Stuur Arjan een e-mail
Petra Poppen
Petra Poppen
“Ondernemers kunnen bij mij terecht met de meest moeilijke administratieve en belastingtechnische vragen “

Het team van Hut wordt sinds begin 2017 versterkt door Petra. Zij bracht jarenlange ervaring bij andere kantoren in de branche met zich mee en gebruikt die ervaring om ondernemers te ondersteunen in het samenstellen van jaarrekeningen, verrichten van aangiften inkomsten- vennootschaps- en omzetbelasting. Daarnaast is ze vraagbaak voor vele administratieve en belastingtechnische vragen.

Ondernemers die door Petra worden begeleid waarderen haar inlevingsvermogen in de ondernemer, zij kan alle antwoorden op de meest moeilijke vragen voortreffelijk uitleggen aan ondernemers. Als het moet in Jip en Janneketaal.

Dit wordt versterkt omdat zij door onze softwarepartner Moneybird wordt aanbevolen als adviseur. Dit programma past goed bij haar omdat eigenlijk iedere ondernemer die hiermee werkt dit als een zeer gebruiksvriendelijk en gemakkelijk programma ervaart. Ondernemers die dus zoeken naar gemak, duidelijkheid en geduld kunnen daarom met een gerust hart terecht bij Petra om samen te gaan voor resultaat.

Stuur Petra een e-mail
Gert Jan Zetstra
Gert Jan Zetstra
“Mijn passie ligt bij het zo efficiënt als mogelijk inzetten van de nieuwste technologieën van onze softwarepartners“

Wij bij Hut maken sinds 2017 gebruik van de specifieke kennis en ervaring van Gert Jan. Gert Jan komt uit een ondernemersfamilie en weet daarom waar hij over praat.

Een unieke vaardigheid van Gert Jan is het opzetten en voeren van administraties die bruikbare stuurinformatie voor de ondernemers produceren. Dat doet hij voor ondernemers in vele branches, maar in het bijzonder voor die in de bouw en aanverwant. 

Gert Jans passie ligt bij het zo efficiënt als mogelijk inzetten van de nieuwste technologieën van onze softwarepartners om zo ons team en de ondernemer met zo min mogelijk arbeid zoveel mogelijk output te leveren.

Stuur Gert Jan een e-mail
Judit Ester
Judit Ester
“Ik signaleer potentiële kansen om uw onderneming nog beter te laten presteren“

In januari 2018 voegde Judit zich bij het team van Hut Accountants. Als jong en energiek teamlid ondersteunt zij ondernemers op gebied van administratie en belastingen. Met veel gedrevenheid signaleert zij potentiële kansen om de onderneming nog beter te laten presteren.

Door haar veelzijdigheid is zij een uitstekende vraagbaak voor ondernemers. 

Stuur Judit een e-mail
Michiel Miske
Michiel Miske
“Dankzij mijn vader zijn administratiekantoor is het ondernemen en administratie voeren mij met de paplepel ingegoten“

Michiel werkt sinds mei 2018 voor Hut. Ondernemen en administratie voeren is bij Michiel echt met de paplepel ingegoten. Zijn vader had namelijk een administratiekantoor, waar Michiel bijna een kwart eeuw heeft gewerkt.

Wat Michiel mee heeft genomen naar Hut is een enorme schat aan ervaring op alle gebieden waar ondernemers in het midden- en kleinbedrijf mee te maken krijgen. In zijn rol bij Hut ontzorgt hij ondernemers optimaal. 

De altijd gedreven Michiel is een luisterend oor voor allerhande uitdagingen die bij ondernemen komen kijken en hij zorgt altijd voor een passende oplossing zodat de ondernemer weer optimaal kan presteren.

Daarnaast is hij in zijn dagelijkse werkzaamheden o.a. verantwoordelijk voor het verzorgen van de aangiften inkomstenbelasting voor niet-ondernemers, het verzorgen van aangiften erfbelasting, controleert hij de aangiften inkomstenbelasting van ondernemers en controleert de door ons kantoor verzorgde aangiften vennootschapsbelasting.

 

Stuur Michiel een e-mail
Ferdi Horinga
Ferdi Horinga
“Ik wil mijn kennis en kunde vergroten, zodat ik op fiscaal gebied ondernemingen kan ondersteunen en ze kan voorzien van het juiste advies. “

Sinds augustus 2020 is Ferdi werkzaam bij Hut Accountants. Door zijn werken en leren opleiding heeft hij veel theorie opgedaan, dat hij in de praktijk kan gebruiken en daarmee zijn kundigheid kan inzetten bij Hut.

In de korte tijd dat hij bij Hut Accountants werkzaam is, heeft hij veel geleerd en veel ervaring opgedaan. Hij houdt zich op dit moment bezig met boekhouden en het klaarzetten van samenteldossiers.

In de toekomst staat de studie HBO Accountancy op de planning en wil Ferdi zijn kennis en kunde vergroten, zodat hij aan het werk kan als accountant en daarmee op fiscaal gebied ondernemingen kan ondersteunen en ze voorzien van het juiste advies.

Als jong teamlid is Ferdi erg leergierig en ziet hij zich zeker doorgroeien binnen Hut Accountants.

Stuur Ferdi een e-mail
Sandra Hiemstra
Sandra Hiemstra
“Ik zorg ervoor dat de administratieve en organisatorische werkzaamheden binnen Hut Accountants efficiënt en soepel verlopen.“

Sandra is sinds juli 2021 werkzaam als Officemanager bij Hut Accountants. Zij zorgt ervoor dat de administratieve en organisatorische werkzaamheden efficiënt en soepel verlopen. Een Officemanager wordt ook wel een spin in het web genoemd en dat is zeker bij Sandra op de werkvloer terug te zien.

Wie zegt dat je op latere leeftijd niets meer kunt leren heeft het mis. Sandra is daar een voorbeeld van. Op 40 jarige leeftijd heeft zij zich laten omscholen. In 2020 heeft zij de opleiding MBO 4 Marketing en Communicatie afgerond en haar diploma gehaald. In april 2022 heeft ze de studie HBO Officemanagement voltooid en ook wederom haar diploma gehaald. Haar beide studies sluiten daarmee goed aan bij de werkzaamheden op de werkvloer.

Sandra is ons eerste aanspreekpunt binnen Hut Accountants.

Stuur Sandra een e-mail
Robin Poppema
Robin Poppema
“Ik vind het belangrijk om mijn kennis elke keer weer te verbreden, zodat ik midden- en klein bedrijven kan blijven ondersteunen“

Sinds september 2022 is Robin werkzaam bij Hut. In 2019 is Robin begonnen met het verwerken van de administratie voor midden- en klein bedrijven. Dit doet hij dan ook met veel plezier. 

De studie MBO 4 bedrijfsadministrateur in de vorm van het werken en leren heeft Robin goed afgerond in 2021. Daarnaast is hij zich verder gaan specialiseren in het ondersteunen van het administratieve proces van vele bedrijven met het helpen van het samenstellen van de jaarcijfers van midden- en kleinbedrijven. 

Als jong teamlid wil hij zeker doorgroeien binnen Hut Accountants. Hij leert graag nog bij. De samenwerking met de rest van zijn collega's vindt hij dan ook erg belangrijk.

Stuur Robin een e-mail
Margo Schoenmaker
Margo Schoenmaker
“Ondernemers die vragen hebben en hun administratieve zorgen uit handen willen geven kunnen zeker bij mij terecht“

Margo begon haar stage in 2020 bij een administratie kantoor en heeft daarna de opleiding tot bedrijfsadministrateur afgerond. Sinds september 2022 is zij werkzaam bij Hut Accountants.

Met veel enthousiasme staat Margo de ondernemer bij met het inboeken van administraties, BTW- aangiftes en de loonadministratie. In de toekomst wil zij zich zeker nog meer gaan ontwikkelen zodat er nog meer taken aan het lijstje toegevoegd kan worden.

Ondernemers die vragen hebben en hun administratieve zorgen uit handen willen geven kunnen zeker bij Margo terecht

Stuur Margo een e-mail
Henk Snitjer
Henk Snitjer
“Het ontzorgen van de ondernemer, zodat de de ondernemer kan doen waar hij goed in is "namelijk ondernemen“

Henk is werkzaam sinds september 2022 binnen het team van Hut Accountants. Al sinds begin de jaren '90 heeft hij ontzettend veel ervaring opgedaan als assistent accountant.

Hij vindt het belangrijk om de ondernemer te ontzorgen, zodat de ondernemer kan doen waar hij goed in is. Namelijk ondernemen. Fiscaal gezien alles er uithalen wat mogelijk is, zonder daarbij de wet- en regelgeving uit het oog te verliezen.

Stuur Henk een e-mail
Sjaak Lubbe
Sjaak Lubbe
“De ondernemer moet zich bezig kunnen houden met zijn kerntaken“

Het team van Hut wordt sinds september 2022 versterkt door Sjaak. Sjaak komt uit een echte ondernemersfamilie. Hij heeft dan ook veel meegekregen waar een ondernemer in de praktijk mee te maken kan krijgen. 

Hij heeft 12 jaar als belastingcontroleur gewerkt en daarna als administrateur en controller bij ondernemingen en later in de accountancy. Meer dan 30 jaar ervaring in de administratieve wereld dus. Ontzorgen staat hoog in zijn vaandel. Hij vindt dat een ondernemer zich bezig moet kunnen houden met zijn kerntaken.

Stuur Sjaak een e-mail
Jolande Keizer
Jolande Keizer
“Klanten kunnen vertrouwen op mijn deskundigheid en vermogen om met precisie en zorgvuldigheid de meest uiteenlopende financiële vraagstukken aan te pakken.“

Per 1 november 2023 is Jolande het team bij Hut Accountants komen versterken. Met een indrukwekkende carrière van 17 jaar als docent op het gebied van financiën, heeft Jolande het roer omgegooid. Door zich te verdiepen in diverse opleidingen, heeft ze haar passie gevolgd en is ze nu met volle toewijding aan de slag als assistent accountant.

Jolande's scherpe geest en opmerkzaamheid maken haar bijzonder geschikt voor de financiële wereld. Ze brengt niet alleen een schat aan ervaring met zich mee, maar ook een frisse kijk op de uitdagingen binnen ons vakgebied. Klanten kunnen vertrouwen op Jolande's deskundigheid en haar vermogen om met precisie en zorgvuldigheid de meest uiteenlopende financiële vraagstukken aan te pakken. Haar toewijding aan het vak en haar klantgerichte aanpak maken haar een waardevolle aanwinst voor ons team en een betrouwbare steun voor onze cliënten.

Stuur Jolande een e-mail
Reit Hut

In 1981 heeft Reit Hut het toenmalige Accountantskantoor Nannen overgenomen en omgedoopt tot "Belastingadviesburo Hut". In 1986 is Reit Hut geslaagd als Accountant-Administratieconsulent (AA). Later heeft hij met succes de certificerende titel gehaald. Mede dankzij zijn jarenlange ervaring is hij dé sparringpartner van menig MKB ondernemer. Zelfs Reit heeft op een gegeven moment moeten besluiten om na te gaan denken over opvolging. Vanaf januari 2015 hebben daarom collega's Koen en Wim zijn aandeel in het kantoor overgenomen. Sinds juni 2023 heeft Louis ook zijn aandeel in het kantoor.

Stuur Reit een e-mail